Selasa, Februari 05, 2008

BEst DaLaM bOsaN

erm..agak2 ape maksud tajuk dalam cite aku ni..hehehe..ntah la..aku pun x tau..cume sekarang aku tgh cuti sem..jadi duk umah je la..praktikal untuk jadi suri rumah yang bertauliah satu nari nanti..hehehe..bukan la..tapi kalau sekurang2nye orng tanye aku pandai buat keje umah x..aku akan jawab ye...lagipun tu dah lumrah kerja seorang perempuan..x kira la kite berkerjaya ataupun x..kecuali la..mmg die suke amik org gaji..kalau macam aku..x minat sangat ar ngan orang gaji..yela..nanti die masak untuk family aku, ntah2 die letak darah die ke..macam cite raje bersiung tuh..hehehe..takut gak aku..ntah2 berkurap ke tangan die..da susah da.. betul x...tapi terpulang dekat individu tu sendiri kan..ini pendapat aku..k la..x selesa nak tulis kat sini..ade byk kekangan la..x pe..nanti jupe lagik k..daa....

0 ulasan: