Ahad, Ogos 30, 2009

TaG DaRi k.ThalHa...

salam..semua...nak say sorry kat k.thalha..sebab lmbat buat tag ni..sorry ye kak...busy lorr..apepun...saye akan cube..hehehehehe

1) Apakah perasaan anda?



erm..setakat ni aku happy dengan ape yg berlaku dlm life aku...bersyukur sgt2...biasela..hidup ni ibarat roda..ader mase kite di atas..ader mase kite kat bawah..jadi aku terime je..sebab di sebalik kejadian yg berlaku..pasti ade hikmah..


2) Saye hendak makan....

hurm..kalu nak ikutkan selera aku ni sgtla besar..hehehehe..cume setakat hari ni la..aku teringin skali mkn dekat..



ye..restoran yg mewah2...hm..bile la agaknye kan..sekali pun cukupla...hihihii...

3) saya tidak suka...


org yang bermuka talam nih..depan kite sgtla baik..blakang kite...mengumpat...pleasela...org mcm ni mmg susah nak hidup..siyes..aku mmg sgt anti..kalu x suke..direct je ngan aku...bukan aku terajang ko pun..paling kurang pun kene penampar sulung je..hehehehe...

4) impian saye...


perkahwinan bersame en tunang..moga ape yg dirancang berjalan dengan lancar..amin..ya allah..



semoga kehidupan yang kekal bahagia hingga akhir hayat....

balas jasa mak ayah...'upgrade' kan kehidupan sekarang....heehehehehe..


5) binatang yang saye x suke....

sorry...aku mmg takut ngan binatang..siyes...huhuhuhu....xkire same ade binatang itu sebesar dinasour mahupun sekecil anak cicak sekalipun...

huhuhu..sgt takut...huhuhuhu

6) Harapan saye....



moga saye akan menjadi muslimah yg sejati..yang sentiase berpegang teguh dengan keimanan..yang sentiase bersyukur di atas limpah kurniaNya..amin...

7) jika mase boleh putar...

aku nak sgt kuruskan badan..maksudnye nak badan yg dulu..hurm..ape nak buat..nasi sudah menjadi bubur..apepun..aku tetap bersyukur sebab mempunyai kesihatan yang sempurna..amin...

tapi aku x nak la kurus mcm ni..


cukupla sekadar kurus begini..hehehehe



8) Hp saye adalah...



aku pakai hp murah je..cukup msj n truetone serta calling2 ok la...


9) Saye pernah bercinta sebanyak...



sekali je..hehehehe..harap ni lah cinta pertama dan terakhir..yg lain tuh sume..cinta buang mase namenye....hehehehe


10) saya suke pada..



ye..aku suke pada kedamaian n ketenangan hidup..tanpa sebarang masalah yang melanda..


11) kawan-kawan yang saye ade...

aku ramai kawan..sebab aku suke berkawan..

especially kawan yg aku sayangi..
norfadillah mohd arshad, nur syafiqa khairudin, juli fahana sanundin...

kelas dup 6b politeknik johor bahru

kengkawan seperjuangan pusat jalur lebar komuniti...

n semua yg mengenali diri ini...




11) Penah dikhianati?

erm..pernah..tapi mase sekolah..i dont care about it..sebab mase tuh memasing x matang gik..hehehehe





12) Apa yang anda mahu lakukan pada orang yang khianati anda..




hurm ok la ni kan..x pun tunggu jela hukuman dari tuhan..


13) Senaraikan 8 org..

dengan ini..silekan...

kamu..
kamu..
awak..
awak..
anta..
you..
kau..
n sesape saje..ok..

2 ulasan:

PUAN THALHA : berkata...

hahaha. cool lah hukuman pada ex yang curang tu. hee. anyway, thanks sebab buat jugak tag neh. ;p

dill berkata...

huhu..
aku sgt terharu apabila nama penuh aku dipamerkan..
call ko tak angkat plak...