Khamis, Jun 17, 2010

.: ULAR SAWA ALBINO:.

coretan syi


Semua mesti da bace surat khabar kan...mengenai ular sawa ALBINO...fuh..kalu tengok secare life mmg besar..agak terperanjat la aku tengok bende alah ni..memandangkan aku menetap di Tampin, jadik aku mmg sgt berkesempatan untuk melihat secara langsung ular sawa ni...

Aku ngan hubby terus gerak ke Jabatan Pertahanan Awam kat Tampin nun..mmg ramai la yg hadir untuk menampilkan diri mereka..x terkecuali aku..heheehehe..aku x sure kenape ular sebesar ini wujud kat tampin..adoiyai..kalu aku jupe la ular ni..aku jual je kat org kaye..dapat RM 20000...$$$$$$$.....kayo makcik...hahahaha...

tapi memang siyes la..korang bace la berita ni..kalu korang x berape ingat la..kepada yg masih ingat mengenai ular sawa ni..aku ucapkan tahniah..sebab memori korang mmg marvellous..heheehe



ni gambar secara eksklusif dari hp nokia aku...huhuhuhu

en hubby nak rase bdn ular ni..licin n lembik katenye..huhuhu









0 ulasan: