Isnin, Oktober 26, 2009

AnaK bUaH Yg KedUa


by ~syi~
nama : Zulfan Ajmal bin Zulazrin
nick name : Zulfan, Dupa dema, A.J, Jemal
tarikh lahir : 30/12/2008


ini anak buah yg kedua...kire cucu kedua keluarga cikgu senin anak kepada abg kedua aku zulazrin...bile lahir je si zulfan ni..rase mcm happy sesangat..akhirnye..bertambah dah cucu mak aku..dari satu je cucu die..dah jadi dua..lepas ni tiga plak..hehehe..sekarang zulfan da pandai jerit2..bising umah aku sebab dgr suare die je..silap2 da serak da suara..da kenal org..sgt senang jage zulfan ni..sebab sekarang die duk ngan mak aku..jadi mak aku yg jage die..sekurang2nye mak aku ade peneman bile duk umah..zulfan yg hensem, maktam harap zulfan jadilah insan yg bergune suatu hari nanti..jadi insan yg boleh dibanggakan oleh keluargaye..kiteorg syyggggg sgt kat zulfan...




by ~syi~

0 ulasan: