Isnin, Oktober 26, 2009

RinDu SaMe KamOO...

by ~syi~

siyes..lately ni..rindu sangat2 ngan kengkawan aku...dil, pik, ju..waaaa...nak nangis je..x taula sebab ape..ke..mmg ade kene mengene ngan majlis aku....x pasti..maybe ade sesikit la...aku takut..bile kawen nanti..aku da jauh dari dieorg..da x leh hang out sesame mcm dulu...aku tau batas seorang isteri..aku pernah tanye amie..bab ni..die x kisah..hm..ntahla..perasaan ni bercampur baur...

hakikatnya...

  • aku sangat rindukan kawan2 aku ketika ini...
  • rindu zaman blaja dulu kat jb...
  • borak-borak ngan dieorg..sebelum tido..wajib borak dulu..citer2..yg pasti aku mesti tido dulu dari korangkan..bangun pagi plak..x hengat...matahari da meninggi baru nak bangun...aku paling awal bangun..pik paling lmbat bangun..die mmg sentiase champion bab nih..
  • tukar NF ngan daus n the geng..hahaha...DIL supplier besar..
  • jenjalan sebab nak hilangkan tension..kononnye..wek..
  • g tengok wayang...ade satu tahap..seminggu kite lntak tengok wayang kan...
  • beli ayam kepak madu..wajib setiap kali balik dari kelas...
  • kalu kiteorg masak...lauk wajib telur dadar ngan lauk pucuk tahu masak air...sebab xde mase nak masak..penat balik dari kelas..jadi masak je bende senang
  • beli nugget segaria..hahahaa..slalu sgt beli nugget kan kengkawan..bile beli nugget, xnak bitau kengkawan lain..takut dieorg dtg umah kite plak..hahaha..klaka..
  • setiap kali kuncu-kuncu LEMAN datang umah..buat-buat xde umah..sebab memasing mls nak layan..bunyi motor da la kuat..dari jauh dah kenal..nanti dgr suara FAD..ooo...FAD...haha..klaka..yg selalu jadik mangse si ju..bile da borak kejap..and then kiterog buat2 tepon ju..kononnye..mak die tepon.. kiteorg menyamar jadik mak ju..hahaha...korang ingat x...bende ni lah yg paling kite takutkan..kan kengkawan...
  • memalam g umah S.A..tengok bumbum(dil kate)..jadi la...pastu balik umah balik...hahaha..
  • guna keyword..kononnye..S.A, BBC, SS, CBA, PER,..hahaha..hanye kite je yg tau...ALONG ANGAH..bau teeetttt...hehehehe
  • wajib g pasar mlm..ngurat abg ayam...mesti dpt murah harga ayam tuh..
  • paling x tahan..lawan main game..sape yg dpt markah paling banyak...selagi x menang, selagi tuh 24 jam depan komputer...daripada game dinner dash..pastu cheezedeluxe...pastu game yg ketuk pakai hammer tuh..hahaha....
  • yg paling x sangke..kiteorg slalu citer pasal jodoh...sape kawin dulu antara kiter berempat..yg aku target si ju..sebab die ader pakwe..memasing mase tuh single n available..and then diikuti ngan pik..pastu dil..last baru aku...tapiii...terbalik plak..hahaha...apepun..jodoh ditangan tuhan kan..kite merancang..tuhan menentukan...
  • hm..banyak lagi kenangan manis kite kan kengkawan....kite jarang sgt gaduh..memasing da mcm adik beradik..aku syg sgt ngan korang...harap ukhwah persahabatan ni akan berlanjutan sampai akhir hayat kite..amin...FRIENDSHIP FOREVER...SYAHIRAH, NORFADILLAH, NUR SYAFIQA, JULI FAHANA






by ~syi~

2 ulasan:

Ms Huckleberry berkata...

dalam byk2 kwn, kwn poli yg best
klaka n mcm2 ragam
aku jugak cam ko, merindukan zmn poli dulu
ala syi, ko juz kawin je
frenship never end maa
nti ko leh bwk anak2 ko jmpe ank2 pik, ju, n dil pulak hehe

dill berkata...

syiee..
aku rase mcm nak nagis bile bace...
aku pon sgt rinduuuuuuuuuu kenangan2 kite....
bile la kire dpt mcm dulu lagi...
aku sangat rindu....