Isnin, Mei 11, 2009

hm..hm..



ha..betul x aku kate..see..mmg motor2 ni nak kene bakar ni...


arghh...ni mmg x bleh pndg kamera da..rase nak bakar je motor2 yg ader kat depan aku nih...

erm..senyum da x berape nak senyum..hati mule di hiris2..rilek..blum terbakar gik..hehehehe

erm..tunggu en tunang..xpe2..bleh senyum gik...sayekan baik hati....

ni gambar pepagi..semangat untuk kuar ngan amie..chaiyok!!chaiyok!!!



~syi~

arituh..aku kuar la ngan en.tunang a.k.a amie..yelaaa..da lame x jupe..jadi kiteorg kuarla..and then..masa nak gerak tuh..amie kate nak g ofis RELA...ade hal skit..okla..aku dgn baik hati pun setuju tunggu dalam keta...tunggu..tunggu..tunggu punye tunggu tetibe dpt mesej..'syg..jap..abg lmbat skit..ade masalah..'hm..oklah..xpelah..aku kan baik..hehehe..tunggu..tunggu...tunggu...ish..memule baik....tunggu gik..tunggu....pastu..geeram skit je..tunggu gik..tunggu punye tunggu......and then..argh..geramnyeeeee..x pe....sabar syi......sabar...blum geram gile...seterusnye...eiiiiiii..geeeraaaaaaaaaaam..yela..hampir 2 jam gak la..aku dlm keta tuh..argghhh,.....geram,geram..geram...terus xde mood nak kuar..baik balik jerk..huhuhu...tension gue ini macam...
akhirnye.....da baik balik da...sekejap je..janji kene pujuk....hahahaha...ok la...bai....

0 ulasan: