Isnin, Mei 18, 2009

konvo..konvo...

ni la die..gmbar lain banyak..tapi x berape 'layak' untuk ditontonkan...hehehe..thanks and tahniah sume..terutama kelas DUP 6B..batch julai 2005..sayang korang sume...

ha... ni lecturer yg sgt sporting..en azam...(en mesti bangga sebab gambar die ader dlm blog aku..hahaha)


thanks bebanyak..
bunga..thanks kat mak n abijam serta k.lang yg sudi hadir majlis konvo aku...thanks bagi bunge..luv u..

member kelas...dari kiri..zul, daus, aku, ju n bob....

huhuhu..akhirnye..dpt gak pakai jubah..

ni la..empat sahabat..mmg baik gile...dil, syi, pik n ju...friend forever...sian muke dil n ju sebelah..xpela..janji ader dari x de...hahahaha...

ha..ni lagi satu kwn baik aku..ju...

ni pun mmg kwn baik aku gak..pik..hehehe

ngan kawan baik aku..susah senang sesame..dil....

ni dlm hotel..ni da nak g konvo..tapi sebelum tuh..sempat posing gak..hehehe

huhuhu..hampir setahun x jumpe korang..rindunyee...

ni rehearsel..(betul x ejaan)..saje gatal nak amik gambar kat pintu gerbang...hehehe

bunga ni pun cantik kan...

ni sempat singgah umah yg ju duduk..cantikkan,...ni umah majikan die...majikan xde...so..pepaham je la..kuikuikui


~syi~

huhu..konvo..seronoknye..akhirnye..dapat gak aku segulung diploma...alhamdulillah..degree???hm..nantila...aku rase better aku focuskan pada kerjaya kot...
ni gmbr yg sempat aku uploadkan buat korang..tengok je la ek..

5 ulasan:

misz seniey.. berkata...

poyoooo........

syi berkata...

cik seniey...jgn dengki ngan saye k..hahaha...

PUAN THALHA : berkata...

congrats dear!

syi berkata...

thanks kak thalha...erm..nape xbleh comment kat entry akak ek..

dill jel berkata...

i like...len kali upload gmbr i byk2 sket ye...huhu