Isnin, Mei 04, 2009

Oooopss..terlupe plak...penghargaan


~syi~

hm...setelah selesai majlis..di sini aku nak ucap jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada seeeemuuaaaa..especially my family...mak yg paling utama,abijam,k.liza,loklin,k.mas,k.lang n abg arin..thanks sangat2..kepada family belah mak, belah ayah, sepupu2,kengkawan yg paling aku sayangi..dil,ju, pik n semua kengkawan yg mengenali aku, jiran-jiran tetangga, pakcik katering, makcik khemah, group basuh pinggan ,pakcik berzanji, geng2 kendarat mak aku, n semua...yang terlibat secara langsung dan tidak langsung...tanpa korang semua aku rase majlis aku x kan berjalan dengan sempurna..terima kasih banyak2..nanti kalu ader sesape yg buat majlis..invite la aku..pasti aku 'turun'..heheheehe...akhir kate..time kasih bebanyak..hanye tuhan dapat membalas jasa kalian semua...

1 ulasan:

PUAN THALHA : berkata...

;p syiee, nak ucapkan conngrats for your engagement. waw. serba merah. cantik. tunang datang lagi time majlis. uhu. jelesnye sebab time kita mummy tak bagi tunang datang. uhu.
congrats sekali lagi, i'm happy for you & semoga bahagia selalu ;p