Isnin, Jun 15, 2009

~jeNjaLan~

by ~syi~

..nak dijadikan citer..semalam 14/6/2009...lepas abis kursus dalam pukul 6.00 petang tuh..aku ngan amie g le seremban..bukan pe..sesaje jenjalan..hehehehe...kiteorg terus gerak ke City Park..tempat tuh mmg cantik waktu petang...ramai family yg dtg bawak anak2 dieorg..aku g sane pun sebab mak,k.lang ngan abijam ader sane..bawak wafi jenjalan..cian wafi..demam..and then aku g la kat satu restoran nih..nama die x silap aku R&K kot..name restoran tuh panjang...tapi aku ingat perkataan tuh je..ok la kan..dari x ingat langsung...uniknye restoran nih..ialah..dieorg menggunakan barang-barang antik..contoh..korang ingat x mesin jahit yg lelame tuh..die kan berfungsi guna kaki kan..ha yg tulah jadi meja mkn..antikkan...aku sempat gak snap...tapi x taula..clear ke x..sebab aku zoom...meja yg aku duduk tuh bende alah tuh xde..da patah agaknye...

see..korang nampak x...antikkan...


erm..ni lagi....

x byk sgt..aku x sempat nak snap gambar..kiteorg terkejar-kejar nak balik umah melaka plak...anyway aku sempat la order makan..masakan kat restoran nih okla...tapi x abis makan...huhuhu..x taula apesal...frust aku...huhuhu..ni sajian yg aku order utk makan plak..



sate ni okla..tapi kecik...satu 60 sen..mahal skit..hehehe

ni air jus die..seedap...carrot susu for amie...aku jus apple tuh...

ni nasik goreng paprik pedas yg diorder oleh amie..bleh tahan la rase die...

..dan yang ini aku punyer..mee goreng mamak pedas..mmg pedas....hohohohoho..

by ~syi~