Khamis, Jun 11, 2009

taG..TaG..~.KekASih HAti~

1) nama kekasih anda..
..kekasih???..hm..ok..name die Hadzmi binHashim..


2) umur kekasih....
..actually umur die tututut...hehehe..die memang agak berumur dari aku...hehehe..aku bersyukur sgt sebab tuhan temukan aku ngan die..salah satu kriteria jodoh aku ialah..faktor umur yg jauh dari aku..akhirnyee..alhamdulillah...


3) insiden pertemuan
..hm..hahahah..ni ape punye soalan nih..apepun aku jawab ekh..hurm..ader satu hari tuh..amie ni kire kwn abg ipar aku...pastu abg ipar aku singgah jap kat umah aku..mase tuh x silap aku, abg arin(abg ipar) nak amik baju..amie ni pun singgah la...berborak ngan mak aku..ok lah..borak punyer borak..diepun balik...mak aku yg sgt aku sayangi ni plak, g ckp ngan a.arin yg amie ni peramah..mak aku suke borak ngan die la..hormat org tua la..ape la...bla..bla.....n mak aku ingat die da kawen..hahahaha..(yela faktor umur da meningkat...hehehehe)..rupenye..belum kawen gik..huhuhuhu..
seterusnye....a.arin aku ni plak g bitau ngan amie..hm apelagi..kembang kuncup la dpt pujian dari mak aku...

pertemuan seterusnye..x dirancang..umah aku ni kire dekat ngan empangan..jadik sape yg minat memancing nih..selalula dtg kat situ..so, amie nih dtg la umah aku..ha..nak dijadikan cerite..aku xde umah mase nih..g beli sarapan..wocheh...mase aku balik je umah..die plak da naik kete g empangan nak mancing...ish...dalam insiden nih mmg x jupe gik...pastu waktu tengahari plak...dieorg balik dari mancing n mkn tengahari kat umah aku...pastu aku kuar just nak amik baju kat ampaian..and aku terus masuk bilik..tu je 'watak' aku mase tuh...

aku ckp kat mak aku..mlm tuh aku mimpi kene belit ngan ular sawa...org dulu2 kate..kalu kiter mimpi ular nih..maksudnye kite nak kene pinang..tapi ntahla..2 hari selepas insiden tuh..a.arin jupe aku..die kate amie mintak no tepon..hahahaha...aku pun bagi..sebab pada mulenye..just friend kan...lelame x tau plak sampai ke tahap nih...hehehehe
tu je yg dapat aku coretkan...hahahaha....

4) kelebihan 'die' di mata anda...
....setakat ni alhamdulillah la...die terima aku seadanya..menyayangi aku..bertanggungjawab..sebab sekarang die jage parents die..lagipun die anak lelaki..so dari situ aku nampak da tanggungjawab die kat aku..org kate lebih baik kite menyayangi org yang betul2 menyayangi kite n org kate lagik bile kite bercinta dengan org yg agak berumur..die sayang kite lain...fakta tu org kate ek..bukan aku kate..apepun bergantung pada kekuatan jodoh itu sendiri...kan..kan...kalau xde jodoh..xde gak..

5) harapan..
..aku harap die akan terus menyayangi aku..terima aku seadanya..bertanggungjawab..dan aku harap kami bahagia sepanjang hayat..semoga ALLAH memberkati hubungan ini..amin..

6) gambar kekasih hati...

hm...ni okla ek..janji ader gambar kan..

7) seterusnye tag ini untuk...
..especially untuk sume org ..buat tau..and more special..for kak thalha,misz seniey,cik nana, rihanna,kak diana ishak, ziziey, zamie, and semua la ek..gud luck untuk sume org..daaaaaa

~syi~

7 ulasan:

PUAN THALHA : berkata...

ahaha. tag tentang kekasih hati? hiks!! malunya. tapi, i'll take note. nanti akak buat, okie. ;p

CiK NaNa NuR JeLiTa berkata...

oitt ape ke halnye ko tagg aku manyak2 nih? ewah2

tam.. aku ingt.. aku nk jd penyanyi lagu puisi mcm fynn jamal laaa..

ko rase cmne?

hikssss

syi berkata...

kak thalha..ala..bese je la kak..ok..syi tunggu k..

syi berkata...

cik nana..eleh2..bukan main ko kan..penyanyi puisi..xyahla..cukupla ko sekadar peminat je..oi balik makwa kawen

syi berkata...

huhuhuhu..try test

mekarcinta berkata...

salam.saya tertarik dengan post awak nie.yup,jodoh tu sume ketentuan Allah dan orng lain xberhak nak cakap ape2 pasal jodoh tu..saya ni pulak pernah putus cinta tu my first love..skng ni masih mencari gak yang terbaik tp masih lum berjumpe..apepun semoga awak bahagia..amin...
www.mekarcinta.blogspot.com

syi berkata...

cik mekar cinta...thanks sebab sudi bace blog saye y x seberape ni..apepun saye juga doakan awak dpt insan terbaik..amin...