Isnin, Jun 15, 2009

KuRSuS KahWiN..

hm..terasa sgt penat..sebab hujung minggu nih..sangat padat dengan aktiviti...actually aku g kursus kawen sebenarnye..hari sabtu ngan ahad..dari pukul 8.00 pagi hingga 5.30 petang..huhuhu....nak tunggu dapat sijil..sgtla jenuh..ngantuk satu hal..ader penceramah yg best tuh..okla..segar skit bijik mate..ader plak penceramah yg syok sendiri..adooyai!!!time ni mate da x bleh blah da..nasib baik aku ader bawak gula..bayangkan satu hari suntuk aku g ngadap penceramah2 tuh..sebab dengan satu misi iaitu...SIJIL KAHWIN!!hehehehehe...alhamdulillah..berkat kesabaran yg ader dalam diri aku nih..akhirnye..aku peroleh sijil nih..apepun..terima kasih kepada pihak penganjur...kalu x de dieorg nih..x dptla aku nak kawen..(huhuuhu..gatal bunyiknyee..)...terima kasih kepada kepada para penceramah yg sudi bagi ceramah kat kiteorg..kepada kawan-kawan yang hadir..tahniah untuk semua...


akhirnyeee...da dapat sijil da...hehehee

huhuhu...

dewan kursus..
reramai tgh mkn tengahari...
ni ari ahad....
ni plak ari sabtu...huhuhuhu...sebelah..sepupu aku..munirah..nak gak ikut..huhuhu

0 ulasan: