Khamis, Jun 11, 2009

tAG..TAG...

~syi~

1. Bekas kekasih saya adalah :
adalah..adalah.....seorang yg beza setahun dari aku je...anyway aku xde la feel sgt ngan budak tuh pun..just kawan..tapi die pulak yg ter'feel' lebih skit...skit je...hehehehe...ada satu kejadian yg sampai sekarang i hate him..really hate him..sebab mase tuh aku mmg da ader feel..tapi ader satu kejadian yg membuatkan aku rase die' x layak' untuk berada dlm hati aku..so, aku terus buang die jejauh dlm hidup aku..(kengkawan aku mesti tau..kes mlm sabtu..kat depan umah sewa..kat jln intan ** no umah **pasir gudang johor..kan..kan..hehehe)

2. Saya sedang mendengar :
suasana 'memekak' bebudak main game..dtg tempat aku nih..terus main game..agak bising..tapi tengok syok je bunyi game tuh..game tembak2 kalu xsilap aku....name die...'WALL HACK'..ntah betul ntah tidak...aku tanyer bebudak nih...ni la tajuk yg dieorg bagi....

3. Mungkin saya patut:
-berdiet dari sekarang...hehehehe...yela hujung tahun nak naik pelamin..hohohohohoho..diettt oh dietttt..susah tuh...

-belajar untuk menjadi suri rumah yg bertauliah....wocheh.....


4. Saya suka :
buat bende2 yg aku suke buat...ikut hati..kalu rase mase nih nak nyanyi..aku nyanyi la kuat2..kalu aku rase nak tengok movie...aku tengok la movie... sampai.... movie tuh tengok aku balik...hehehe..kalu rase nak tido...hm..indahnye waktu itu....huhuhuhu


5.Sahabat-sahabat baik saya :
tgh main mesej ngan pakwe die..sambil tgh gigit kuku..hahahaha(utk pik)..tgh berebut ngan adik beradik nak main game...(utk dil)..hehehe..ke tengah mengelamun dari pagi sampai petang..(utk ju)..huhuhu..sorry kawan2..just kidding!!!


6.Saya tak paham :
kenapa bos aku bagi cuti hari rabu ngan khamis...aku nak cuti ari sabtu ngan ahad..jenjalan ngan family...wawawa..aku x suke ini perkara!!!aku x suke!!!napelah bagi cuti ari yg x sepatutnyee aku cuti..arghhh tension!!!!


7.Saya kehilangan :
..disiplin diri sejak akhir2 nih..membuatkan aku sendiri tension...maybe aku kene dgr lebih byk motivasi pagi...


8.Ada yang berkata :
..aku perlu sabar dengan keadaan...argh..susah la mcm ni...asyik2 sabar je..semua manusia ade tahap kesabaran!!



9.Makna nama saya :
..syahirah..yang terkenal,termahsyur..ekekeekekek...terkenal ke aku...hahahaha..anyway aku suke name aku nih..thanks mom..


10.Cinta itu adalah :
..satu bende yg susah nak ditafsirkan..sgt2 subjektif..yg x boleh dihuraikan dgn kate2..sebab ianya melibatkan hati dan perasaan..fuh..susah aku nak bikin ayat nih...


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
..menunggu abg die balik dari umrah..so sekarang tgh tunggu kat klia sensorang...mesej aku suruh dtg...ha?aku ngah keje ni ok..marah nape x ikut..sebenarnye nak sgt ikut tapi komitmen keje sgt penting..huhuhu..ye ke...hehehehe..

12.Saya akan cuba :
..untuk menjadi teeerbaik di kalangan yang terbaik..wa..berwawasan aku nih..


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever..hahahaha


14.Telefon bimbit saya :
sgt best..lantakla hp aku..mmg best..sekarang true tone lagu 'could i have this kiss forever'..betul x tajuk nih..lantakla..aku x tau..tapi yg pasti aku mmg suke lagu nih..



Layannnnnn.


15.Bila saya terjaga dari tidur :
..terus g tandas untuk buang ape yg patut..perut aku mmg dah dididik dari awal kelahiran mmg sebegitu...


16.Saya paling tak suka apabila :
..org mengata aku belakang..cukup2 x suke org sebegini..woi jgn jadik bacul..cakap belakang bergegar2..mcm die yg paling best dlm dunia..bile berdepan..pijak semut pun x mati..org mcm ni patut kene terajang ngan aku nih...


17.Pesta/Parti adalah :
..something bile sambut sgt best..hehehe..family aku slalu sambut..birthday party..hari ibu..mmg kiterog wajib sambut bende alah ni...


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
..aku bukan pencinta haiwan..aku x suke haiwan2 nih..even kucing sekalipun...aku aku lari sejauh yg mungkin...


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
..sekarang...sebab umur lingkungan ni aku da dapat ape yg aku nak...bersyukur sgt2...

20.Hari ini :
..ari khamis...


21.Malam ini saya akan :
bukak tempat keje saye..untuk dieorg main game lagik..dan hasil pendapatan malam..akan diberikan kepada saye bulat-bulat...wawawa..syoknyeee...

22.Esok pula saya akan :
..keje lagik sebab nak kumpul duit nak kawen..huhuhuhu..statement yg x bleh blah...


23.Saya betul-betul inginkan :
handycame yg terbaruuuu..alhamdulillah..aku da daptkan da...


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
..aku bersyukur sebab aku masih hidup dengan memiliki kesempurnaan yang dikurniakan olehNya...amin...


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ni ape bende soalan ni..aku bukannye budak2 gik..da tentu yg jawab tag nih seorg perempuan yg sgt suke akan beli belah..hahaha..ape ayat aku nih..ntah..layankan je..tapi membeli belah time kuar gaji la..kalu setakat jenjalan..maaf la..dari sakit hati x pat beli barang aku nak, better duk kat umah basuh pinggan..hahahaha


26.Makanan Barat atau Jepun :
of coz barat..jepun x masuk anak tekak aku nih..lain mcm benar masakan dieorg...


27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap..huhuhu..suspen je kan...aktiviti tidur aku akan lebih lancar..

28.Makanan segera adalah :
..makanan fast food or maggie kot..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
'mase lambat lagi'-untuk bebudak yg tgh tunggu turn nak main game
'mak, org g dulu..salamelekum..-untuk mak aku yg tunggu kat pintu setiap kali aku tekan minyak nak g keje...
'gud night syg'-sure untuk my honey...


30.Siapa yang anda nak Tag?
..sesape je..termasuk kak thalha, misz seniey n nana....hahahahaa

have fun!!!

1 ulasan:

dill berkata...

hehehe...
ko mcm tau2 aku berubut main game ngn adik aku...
tp aku kan kakak,mst dpt nye...
bkn mcm ko,ADIK....
hehehe.....