Isnin, April 19, 2010

::3D::

3D...hehehehehe...memang bestkan kalu tengok wayang ngan 3d..hari tuh..aku da x ingat bile tarikhnye...aku n hubby g wayang kat carefour melaka...kebetulan my hubby ni mmg suke tengok wayang n berkaroke kalu beboring..aku mmg setuju la sgt dgn hobi hubby aku ni..heheheehe...untuk makluman semua..inilah baru first time utk aku tengok wayang ala-ala 3d..sgt jakun n terpegun okk...

sempat lagi tuuuu.....


oleh sebab first time tengok 3d..kiteorg balun 2 citer sekali gus..hahahhaa...baru gempak kan....


aku x taula ape pendapat org kan..tapi bagi aku citer ni best sgt2...memang masuk betul aku ngan 3d tuh..hehehehe...die punye gambar mmg sgt2 menarik..citer die pun mmg best...x rugi kalu p beli tiket wayang n tengok citer ni...pas layan citer atas ni...aku layan cite bawah ni plak...



citer ni pun best...x rugi tengok...kisah bagaimane sorang budak ni nak train dragon...bapak die seorg pembunuh dragon yg hebat..perkampungan die ni selalu kene serang dengan dragon..jadi die gunekan psikologi camane nak jinakkan dragon2 ni..korang tengokla...mmg best n berbaloi...


niat di hati pasni nak tengok citer ni plak...


tapi x tau sama ada cite ni best or x...tanye member mcm xbest...baik tgok versi biase dari 3d...dieorg kate versi 3d x nampak sgt..hurm..itu org kate la...aku just bertanye n mendengar jawapan itu...cume aku galat skit...sebab versi 3d xde subtitle...jenuh gakla nak pahamkan dialog...nasib la aku ni berpelajaran skit..walaupun mase spm english x dpt 1A..tapi masih boleh bertutur dan menulis ye....hehehehe...

sgt galat bile terlepas nak tengok citer ni versi 3d..mesti lagi cantik pemandangan die..kalu versi biase..aku da tengok...


xpela...janji dpt tengok versi biase pun da ok kan...so, bermule dari hari ni nak tukar hobi aku...tengok wayang ala-ala 3d...bleh ke??















by ~syi~

0 ulasan: