Ahad, April 11, 2010

::JAWAB TAG::

assalammualaikum sume...good morning...harap pagi ni adalah hari yg indah buat kiter sume..untuk permulaan..aku dpt tag..dari k.faezah..

i'll try my best untuk jawab tag ni k..

1. Adakah anda rasa anda HOT?

susah la plak nak jawab..hehehe...HOT???rasenye x berape nk hot sgt kot...cukuple memadai suam-suam kuku je..

2. Upload wallpaper pc / laptop anda guna sekarang



hehehe...bleh ke...ni komputer office...bleh la ek...bleh kan....

3. Cerita fasal gambar

Ni da tentula pic mase aku kahwin..hahaha..untuk pengetahuan..empangan yg sgt cantik tuh hanye terletak kat depan umah aku je...kire aku ni duk dlm pulau la...sebab empangan ni mengelilingi kawasan umah aku..mmg cukup cantik...sangat2 luas..ramai gak yg memancing..sebab kat sini banyak ikan..ade jugak makhluk yg akal pendek menemui ajalnye disini dengan menerjunkan diri mereka didalam empangan ni..ade gak yg otak dungu...mencurik moto dan buang bingkainye di dlm empangan ni...da jadik satu masalah bile empangan ni agak famous pada suatu ketika dulu...hehehehe...hurm..kire banyak la sejarah Empangan Jus ni..

4) Berapa kali makan pizza?

Kalau nak kire mmgla da x terkire...sebab aku adelah salah seorang calon yg suke makan 'fast food' ni..huhuhu..tapi kali terakhir aku mkn, ngan my luvly hubby...kat tampin..dekat je ngan umah aku..kiteorg order pizza, chicken wings, lasagnia..sgt sedap...

lasagnia yg aku n hubby suke...sgt2 suke..sedap hingga menjilat jari


5) Lagu terakhir anda dengar?

Hurm..lagu terakhir or aku dengar skrg ni lagu achik spin ngan nana..Gurauan Berkasih kalau x silap tajuknye...itu pun bukan aku yg bukak..akan tetapi pelanggan a.k.a bebudak yg gune komputer tempat aku ni....dieorg suke sgt bukak lagu kekuat mcm bapak dieorg ader share kat PJk ni...


6) Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni??

Memule dtg ofis punch in..n then bukak mail PJK...tengok kalu2 ader citer terbaru..pastu kire keuntungan semalam, skrg tgh ngajar kakak ipar buat power point..assignment universiti...sambil melayari rutin wajib..iaitu FACEBOOK..hehehe


7) Selain nama sendiri, anda dipanggil name ape??

Alam family
Banyak...hehehe..banyak ke...ok, kalau kat rumah..family panggil aku Kaktam..aku anak ke-empat dari empat beradik..kire bongsu la...aku x berape nak sure kenape mereka panggil aku kaktam..cume satu reason yg aku leh dapat... sebab kulit aku hitam mase baby...huhuhu...

Alam Sek Men
Pastu kengkawan panggil aku syira, mase aku form 1 sampai separuh form 6...da biase pun..

Alam IPTA
And then masuk poly dari sem 1 sampai sem 6..member panggil aku 'syi.'.singkatan untuk syira..sebab dieorg kate syira ni panjang sgt...hahahha..aku setuju je..sebab aku suke panggilan ni..pengaruh 'syi' ni sampaikan lecturer n ketua jabatan kenal aku dengan name 'syi'...

Alam Pekerjaan
masuk alam pekerjaan..aku masih gune name syi..sebab lebih senang n lebih mesra alam..

Alam Perkahwinan
Mentua n seluruh family mentua panggil aku dengan nama syira balik..aku x kisah sebab aku suke...senang citer..sume aku suke sebab aku suke nama aku...SYAHIRAH...hehehehe

8) Tag 5 Orang..
Aisehman...sape ek...

k.yan...senieyarin...ida comel...sha...Raihana...

9) hubungan dengan org no 1?
sepupu gue...yg sentiase selera mkn...ahakz..

10) Apa yg anda tahu mengenai org 2?
hahaha..byk aku tau...antarenye...
-suke makan..mmg hobi die...
-pakai kete wanted NBS 1533
-suke masak memasak ni..
-org gelar no 10...ade kaitan ngan hubby die..hahahaha
-impiannye..ingin memasuki kelab berzanji kg batang melaka..

11) Jika diberi pilihan, org no berape yg boleh buat anda bahagia...
semua no...yg x bernombor pun slalu buat aku bahagia....

12) kenangan dgn org 5..
byk kenangan..tapi time mase kecik..sebab satu sekolah..member baik...tapi selalu gaduh..hahaha..memasing x matang lagik mase tuh...kan rai..huhuhu..sekarang aku bangge dengan kejayaan die...semoga ko akan bahagia dengan insan tersayang...nanti kahwin jgn lupe jemput aku k..huhuhu

by ~syi~

0 ulasan: