Sabtu, April 11, 2009

2009


  • erm..kerjaya aku..aku diterima bekerja di syarikat perodua otomobil sejati..anyway kene jage bahagian geran keta dan pendaftaran roadtax..keje nih amat penting..yela, kalu aku x jalankan keje nih..roadtax dieorg sangkut la kat jpj tuh...hehehe..sian dieorg..jadi sape2 yang nak *kenayak* aku tuh..aku x kuarkan roadtax kete dieorg..hehehehe..aku suke sgt keje nih..sebab environment die best sangat..staff yng best dan bos yg sgt sporting...

  • and then mase aku tgh syok keje tuh..aku dapat plak tawaran..keje bahagian komputer nih..huhuhu..aku x nak pegi..tapi my mom pakse jugak..sebab keje ni ikut kelulusan diploma..huhu..mase tuh mmg aku bertekad x nak pegi..sebab aku rase da selesa dgn kerjaya aku sekarang..tapi aku pegi jugak...hurm..org kate kan..dah dpt restu ibu..jadi semua perkare dimakbulkan..mmg pun..aku ditawarkan keje sebagai PEN.PENGURUS dalam satu program..PUSAT JALUR LEBAR KOMUNITI bahagian salah satu daerah dlm negeri aku yg tercinta..thanks mom sebab merestui anak mu ini...dgn berat hati..aku tinggalkan perodua yg tercinta nih..yela..lagipun umah aku dekat je..dlm 15 minit sampai tempat keje...amin..alhamdulillah...segala rezeki yang telah ko turunkan untuk hamba mu yg hina ini..aku bersyukur di atas segala nye....

  • hurm..bukan niat untuk takbur..tapi bersyukur di atas ape yg dikurniakan..REZEKI..kite x tahu bile tuhan kurniakan rezeki untuk kite..tapi kite mmg pasti yg tuhan menjanjikan rezeki untuk umatnye....hurm ape ayat aku nih...tapi korang fahamkan..yg x fhm tuh buat-buat fhm la...dulu ingat nak jadi sasterawan..tapi x kesampaian plak..ok back to the story...aku sentiasa berdoa agar aku dimurahkan rezeki..alhamdulillah..dengan umur aku yang "pra-matang" ni...aku telah memiliki satu harta yang mmg dari hasil titik peluh aku sendiri...may be bagi korang bende ni biase..tapi bagi insan seperti aku..rase mcm x percaye seh..huhu nak nangis..tapi itulah hakikat..ape die??hehehe..kereta la..hehehe..tapi yang buat aku terharu..kete tuh atas nama aku sendiri..SYAHIRAH BINTI SENIN.. tu yg x thn tuh..bersyukur sgt atas anugerah yang dikurniakan..korang nak muntah ke..sorry ek..kalu gitu..silelah korang ke entry yg lain...tq...




  • dengan umur yg *pra-matang* ni..i/allah aku bakal menjadi tunangan org..hahahaha..kelakarkan..sume perkare dalam mase yang singkat..tapi itulah realitinya..korang doa2 kan lah ek..dan maybe aku akan jadi milik orang in December nanti..hurm..terlalu pantas semua ni berlaku..mmg pantas..x dpat nak gambarkan...