Jumaat, April 10, 2009

kehidupan2...

byk da perubahan dalam hidup aku skrg..bayangkan aku buat blog nih mase aku study dlm diploma..mase tuh dalam sem 2 kot..and then aku tinggalkan blog nih sampailah sekarang..aku da masuk alam pekerjaan pun..hehehe..cepat betul mase berlalu...aku??seperti sekarang..seorg yang komited dalam kerja..hahaha..komited ke..mcm hampeh ader la..kelakar plak..bile ingat balik..liku-liku kehidupan aku..nanti aku refresh balik story-story aku untuk diri aku dan untuk korang yang mane sudi bace blog aku nih..seperti biase..bagi aku..blog ni mcm diary..untuk luahan perasaan..x kire la dlm suke, duke..oleh itu ni BLOG PERIBADI aku..kalau korang rase penulisan aku mcm *over...korang pepaham je la kan....tapi kalu kaorang enjoy dgn subjek aku nih..dialu-alukan..hehehhe..ok la..nak balik da,...sebenar keje sampai kul 6..tapi boa aku x de,aku pun balik la awal skit..tipu sunat..x pe..akak aku ajak g pasar mlm..kalu kantoi..aku akan salahkan kakak aku..sape suruh ajak aku..huhuhuhu