Sabtu, April 11, 2009

kenape....

kenape aku suke sangat perkataan*HaDapi DenGan SenYumaN*...hehehe..aku pun x tau la nape..sebab aku rase ayat nih sgt bermakne untuk aku...hurm..lagu ni dari kumpulan dewa 19..and aku suke sgt lagu nih..rase mcm nak mkn je..kalau bende ni makanan la...hehehe...erm..jadi aku candidate kan lagu ni untuk sesape je yang sudi lawat entry aku..hehehe.e

Hadapi Dengan Senyuman

Artist: Dewa
Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang...


lagi ni mmg sgt seeeedaaapppp...nak dengar sekali..pasti nak dengar berkali-kali..huhuhu..