Khamis, April 30, 2009

~Life~



hmmm..diam x diam sekarang aku dikenali 'tunangan org'..hahahaha..kelaka ade..grrrrgrrrrr..gementar pun ader..hm..ntahla perasaan ni bercampur baur..mak kate aku x bleh mcm dulu dah.."huhahuha" ngan kengkawan..kene jage diri..takut pe2 terjadi nanti jadi buah mulut org...see?aku dgr pun da menggelabah....mak..org bleh kate ape yg dieorg nak kate..mulut org mane bleh tutup..dieorg mengate main sedap mulut...i/allah kaktam (panggilan umah..hohoho) akan jage diri..tapi kalau kite da jage diri..and then org mengata gak..x taula tindakan selanjutnye...biarlah..masing2 nak puaskan hati masing2..kubur pun lain2..jadi lantakla ape pun..janji aku n family bahagia...amin...



perasaan bile jadi tunangan org?

  • hm..its better ...hehehe..lebih berdikari n mematangkan diri...ader org menjage kite and...bla..bla..bla..(fahamkannnnn...)hehehe..

impian?
  • hm..byk impian..antaranya..nak berubah..itu impian aku yg utama sekali...untuk menjadi lebih baik dari sebelum nya..
  • blja masak..huhu..ni lagi satu..pening..masak?aku reti..tapi ni masak berat2..contoh rendang daging or ayam...aduss..hanye mak2 je yg expert masak nih..masak kuah kacang..bykla masakan yg heavy2..tuh kene belajar tuh..
  • lebih bertanggungjawab dalam segala hal..huhuhu..ye..untuk menjadi seorg isteri,kiter haruslah lebih bertanggungjawab..hidup dengan suami, tanpa bantuan ibu n family..so dari sekarang kite harus pelajari semua ni..
  • lebih menghormati org yg lebih tua..ok..aku sokong dengan ayat nih..mmg kene lebih hormat..sebelum ni 'menghormati' je..tapi sekarang kene tambah perkataan 'lebih'...hehehe...family for sure, family mentua..ipar duai..sedara mare..sepupu sepapat..huhuhu..makin bertambah..
  • kire sume same je..seperti kehidupan biase..cume kene tambah perkataan 'lebih' je kat depan..and then sume akan jadi lebih teratur n lebih lancar...tapi ader satu kemusykilan...kalau makan..x kan nak tambah perkataan 'lebih'....hm..camne tu ek..jadi..renung-renungkan dan selamat beramal...

3 ulasan:

syi berkata...

hai..

CiK NaNa NuR JeLiTa berkata...

hahahahaha ko sgt poyooo laaaaaaaaaaaaaaaa

dill berkata...

pasni ko da tak leh huhahuha ngn kitorang lg...
yela kan da tunang org...