Isnin, April 27, 2009

~my EnGaGeMeNt~

same gak..hm..ni la gambar2 yg sempat upload..nanti kalu ader lagik..aku upload bebanyak ek...hehe..
majlis khatam..

busu aku...
sempat berposing gik...
hantaran kami...
moga berkekalan..amin...
hehehe..my love..amie..
hantaran belah amie...
kek lagik...
mesra..mesra..hehehe
salam..salam..salam..
sarung cincin tunang oleh mentua..hehehehe
sarung cincin risik dulu...
org penting nih...
hoho..
huhu..seram..gabra..sume ader nih..

huhu...
family belah amie da datang..
k.lang and her hubby...
ekh2...
ngan wafi fayang...sgt fayang..
family..k.lang xde..abijam pun xde..
second brother...
dil..kwn baik..sedih,..pik je xde..ju ngan dil dtg..
ngan ju..kawan baik nih..





sepupu a.k.a mk andam..kak ina..
oops...hehehehe
kek...
berondoi..huhuhu
org kuat majlis....thanks k.lang and abg arin..
k.mas letih da..hehehe(ibu zulfan)
ngan nenek die...
sangat baik ini budak..x nangis pun...hehehe
da start da...
berzanji...
group basuh pinggan..thanks korang..dapat upah ni..
bleh thn la...ramainyee..
tetamu yg hadir...
untuk hantaran..ni kak nana a.k.a sepupu aku yg sponsor..ok kak nana..i da tulis ok...heheehehehe
familie's cupcake..hehehe
cup cake..busu sponsor..huhu..comelnyeee...thanks..
bunga telur..thanks to jiran yg dtg menolong...
buaian zulfa...hehehe..pandai abg arin decorate..


hm..hai..lame ek da x jupe..bukan ape..lately ni aku busy sgt..hm..yelah nak selesaikan majlis aku kan...hm..agak letih..and..terlalu letih..letih..letih..dan letih...huhuhu..siyes letih...umah aku ader 3 majlis..pertame: cukur jambul ank buah yg sgt comel..hehehe..zulfan ajmal bin zulazrin..second: my engagement and last: khatam quran..anak murid mak aku..hehehehe..jadik aku upload kan gambar mane yg sempat k..have fun!!!